.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان

نسل کشی شیعیان

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۵ ق.ظ

به گزارش «شیعه نیوز» ، تروریست های جبهه النصره در تاریخ  20 بهمن ماه به روستای شیعه نشین "معان" در ریف حمات حمله کردند و در جنایتی وحشتناک بیش از دهها شیعه از جمله زن و کودک را به شهادت رساندند.


بر طبق اطلاعات تازه منتشر شده این حادثه پس از نماز مغرب اتفاق افتاده و تروریست ها به احتمال زیاد از شهر صوران وارد روستا شده اند. این روستا در مرکز تعدادی روستای دیگر که تحت تسلط تروریست هاست قرار دارد و ساکنان آن علوی هستند.


خود تروریست ها اعلام کرده اند که این جنایت به دلایل انتقامی و حقد و کینه نسبت به شیعیان انجام شده است. سایت الحدث نیوز در گزارش خود نوشت تعداد شهدا بسیار بالاتر از صد نفر است و تعداد بسیار زیادی از آنها زن، کودک و سالمند هستند.


منابع آگاه اعلام کردند مسئله ای که اتفاق افتاده یک نسل کشی جمعی در میان خفقان رسانه ای است و از سازمان های حقوق بشر، هلال احمر و دیگر سازمان های بین المللی خواستند هر چه زودتر برای بررسی این جنایت توسط تروریست ها وارد منطقه شوند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۴
ابوتراب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی