.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان

پس از آنکه گروهک تروریستی تازه تاسیس موسوم به «جیش العدل» مسئولیت به شهادت رساندن 18 مرزبان ایرانی و گروگان گرفتن 6 نفر دیگر را برعهده گرفت، دوباره یاد وحشت و حادثه های تروریستی گروه عبدالمالک ریگی پس از سال ها در اذهان مردم ایران زنده شد.
 
این در حالی است که حسن روحانی، رئیس‌جمهور بارها بر این نکته تأکید کرده به‌دنبال حل مشکلات اصلی کشور است و رسیدگی به مسأله اقوام و قومیت‌ها را هم یکی از مسائل مورد نظر خود اعلام کرده و در همین راستا هم معاونت اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی را تأسیس کرده است.


به نظر می‌رسد چنین سیاست‌هایی مورد پسند گروهک‌های تروریستی فعال در مناطق قومی و حامیان خارجی آنان نیست به همین دلیل سناریوهای کور حملات به پاسگاه‌های مرزی را در دستور کار قرار داده‌اند.


سراوان، حالا برای خانواده 18 مرزبان ایرانی، یاد شهری را در دل زنده می کند که...

سراوان، حالا برای خانواده 18 مرزبان ایرانی، یاد شهری را در دل زنده می کند که خون عزیزانشان خاک داغ این دیار را آبیاری کرده است. نام شهری که در آن 18 فرزند ایران به جرم ایرانی بودن و بی گناه بودن گرفته شد. سراوان جمعه شب بوی خون گرفته بود. درگیری اشرار مسلح با نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ان قدر شدت گرفت که تا مدت ها صدای شلیک گلوله و رگبار به گوش می رسید. درگیری خونینی که حین گشت زنی هنگ مرزبانی ایران در محدوده پاسگاه 167 گزبستان سراوان رخ داد و به شهادت 18 مرزبان ایرانی (14سرباز وظیفه و4 افسر درجه دار) و زخمی شدن 5 مرزبان دیگر انجامید.اشرار مسلح البته بلافاصله محل درگیری را به همراه 6 گروگان ترک کردند و به پاکستان گریختند. بلافاصله در اقدامی متقابل، 18 زندانی از اشرار منطقه، توسط قوه قضائیه اعدام شدند تا مرهمی باشد بر درد خانواده های داغدار این جنایت تروریستی.

در این میان فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در این زمینه گفت: اطلاعاتی داریم که از جانب دو کشور در منطقه تروریست ها پشتیبانی مالی شده و حداقل سه کشور در منطقه و فرامنطقه نیز اقدام به پشتیبانی اطلاعاتی از این افراد کرده اند و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از دو کشور نام برد و اعلام کرد: در سطوحی به قطر و عربستان تذکراتی داده ایم.

حدود 30 ساعت بعد از شب حادثه، گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» با انتشار بیانیه ای در صفحه اینترنتی خود، مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت. گروهکی که سرکرده ان، خود را ادامه دهنده «عبدالمالک ریگی» تروریست معدوم گروهک تروریستی «جندالله» بود. 

پاجای پای ریگی

"عبدالمالک ریگی" رهبر اعدام شده گروهک تروریستی "جند الشیطان" در چند سال اخیر با ترورها و عملیات های تروریستی که در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام داد، شهرتی برای خود کسب کرد.
او بعد از بازداشت توسط سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف، به اقدامات تروریستی خود و همچنین ارتباطاتش با سازمان های امنیتی و جاسوسی جهان مانند سازمان جاسوسی آمریکا (CIA)، سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) و غیره اعتراف کرد.

اما "عبدالمالک ریگی" رفت و با رفتنش گروهک تروریستی "جند الشیطان" قدرتش از بین رفت به گونه ای که دیگر اثری از آن نیست و می توان گفت که "جند الشیطان" تقریبا به طور کامل نابود شده است.


اما سازمان های امنیتی و جاسوسی جهان مانند سیا، موساد و غیره دست از ایران برنداشته و توطئه‌ های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند.
ابتدا گروهکی به نام «انصار» در سیستان و بلوچستان و به سرکردگی یک وهابی فراری از اهالی نیکشهر که در عملیات تروریستی در نمازجمعه چابهار ناکام ماندند و به هلاکت عامل انتحاری این عملیات تروریستی منجر شد. پس از آن و مردادماه سال گذشته نیز شاخه های نظامی گروهکی تروریستی موسوم به «جیش العدل» اعلام موجودیت کردند. گروهی که شروری وهابی به نام «عبدالرحیم ملازاده» با نام مستعار «صلاح الدین فاروقی» اهل شهرستان راسک آن را پایه گذاری کرده است تا رعب و وحشت در دل مردم ایران بیاندازند.

شباهت سازمانی این گروه با گروه ریگی و منافقین در خلاصه شدن دیکتاتوری فرد اداره کننده آن می باشد و سخنگو توسط رئیس انتخاب می شود. در حال حاضر سخنگوی این گروه فردی با نام مستعار مجید محمدی می باشد.

شباهت سازمانی این گروه با گروه ریگی و منافقین در خلاصه شدن دیکتاتوری فرد اداره کننده آن می باشد و سخنگو توسط رئیس انتخاب می شود. در حال حاضر سخنگوی این گروه فردی با نام مستعار مجید محمدی می باشد.

همچنین سه گروه نظامی برای سه منطقه در جنوب شرق توسط این گروه پیش بینی شده است. تمامی این گروه ها در اطراف خط مرزی ایران و پاکستان فعالیت می کنند تا بلافاصله پس از عملیات به خاک پاکستان بگریزند. گروه نظامی با نام عبدالملک ملازاده ردر محدوده شهرستان سرباز و راسک و گروه نظامی شیخ ضیایی در محدوده سراوان و گروه مولوی نعمت الله توحیدی در محدوده میرجاوه و زاهدان فعالیت می کنند.


"صلاح الدین فاروقی" نیز مانند ریگی به گونه ای رفتار می کند که گویا در مناطق جنوب شرقی ایران یعنی در استان سیستان و بلوچستان به سر می برد اما به نظر می رسد وی نیز بیشتر وقتش را در خاک پاکستان، اما در نزدیکی مرز ایران حضور دارد.
طی چند ماه اخیر چندین بار تصاویر مختلفی از او با چهره ای نقابدار منتشر شد اما وی که پس از حدود یک سال اعتماد به نفسی برای خود بدست آورده، برای اولین بار تصویر چهره خود را به همراه پیام تبریکی به مناسب عید فطر در فضای مجازی منتشر کرد. او در این پیام با دروغ پردازی های گوناگون، شدید ترین انتقادات را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرده و علیه آن اعلام جهاد کرده بود. این فرد تروریست در بخش دیگری از پیام خود دکتر "حسن روحانی" رئیس جمهور منتخب ایران را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داده است.
 

سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل، با نام مستعار «صلاح الدین فاروقی» بیانیه می دهد


او که بعد از دستگیری برادر شرورش عبدالرحیم ملازاده به اتهام مشارکت در شهادت مولوی جنگی زهی به پاکستان متواری شده، برنامه های خود را برای عملیات تروریستی آغاز کرد و در این راه حتی از کودکان بلوچ هم استفاده کرد و با سوء استفاده از آنان، این کودکان را به فراگیری آموزشهای نظامی و آموزه های فرقه وهابیت مجبور کرد.

گروهک تروریستی "جیش العدل" کوشید با انتشار عکس‌‌هایی از کودکان بی‌اطلاع و بی‌خبر از همه‌جا نشان دهد حتی در سنین پایین مشتاق پیوستن به گروه‌های تروریستی هستند!
گفتنی است استیصال و درماندگی گروهک‌های تروریستی کار را بدان‌جا رسانده که از کودکان بی‌اطلاع از همه‌جا برای دمیدن در جنازه مرده خودشان استفاده می‌کنند و این خود دلیل دیگری بر خوی سبعیت و ضدمردمی این افراد دارد که در جهت اهداف شومشان از هیچ مستمسکی صرف نظر نمی‌کنند.

سوء استفاده از کودکان بلوچ برای انجام مقاصد تروریستی، یکی از اقدامات جیش العدل است


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۵
ابوتراب

نظرات  (۱)

شهادت مرزبانان ایرانی و شهید علی خلیلی بانی امر به معرفو تسلیت باد
به جمع بیانی ها خوش آمدید.
سلام از نام وبلاگ معلومه خیلی عالی میشه مرسی عزیز دل
از راه اندازی این وبگاه
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی