.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان

به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج علویه، امیر محمد اصلانی، بسیجی نوجوان پایگاه و از دانش‌آموزان فعال و علاقه‌مند در زمینه رباتیک است که در طی سال‌های اخیر اقدام به طراحی و ساخت ربات‌های مختلف و با کاربرد‌های متنوع کرده است؛ ربات جنگنده آخرین رباتی است که به دست این نوجوان بسیجی ساخته شده، به همین بهانه گفت‌و‌گویی کوتاه با امیر محمد داشتیم که در ادامه می‌خوانید.
اصلانی در رابطه با آشنایی و ورود خود به عرصه رباتیک می‌گوید: یک دوره آموزش رباتیک را در کانون کوثر گذراندم و جدای از این از افراد زیادی مشورت گرفتم و آموزش دیدم و در جشنواره‌های رباتیک که در سطح استان و در مدارس برگزار می‌شود، حضور فعالی دارم.
وی پیرامون ربات جنگنده و کارکرد آن که اخیراً ساخت آن را به اتمام رسانده، اظهار می‌کند: در این ربات از قطعات زیادی استفاده شده، از جمله موتور 4.7، آرمیچر، شفت، باطری 12 ولت، ریموت کنترل، رله، آی‌سی‌های متعدد و تیغه الماس که در قسمت جلویی ربات قرار گرفته و به ربات کارکردی نظامی داده است.
وی در پایان می‌گوید: آرزو دارم، روزی با ساخت سلاح و جنگ‌افزارهای نظامی بتوانم به کشورم خدمت کنم تا در راه نابودی دشمنان استفاده شود و اکنون نیز با کسب مهارت‌های لازم، خودم را برای آن روز آماده می‌کنم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
ابوتراب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی