.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام به سربازان غیور ایران

امروز با خبر شدیم یکی از پنج سرباز وطن به شهادت رسید، روی سخنمان با جیش الظلم است واقعا شما فکر کردید با شهید کردن یک سرباز بیگناه، سربازی که فقط برای خدمت به ایران به آنجا رفته کار بزرگی کردید؟!! نه، این کار کار پست ترین آدم هاست آدم هایی که از پست ترین حیوانات هم پست ترند، شما کاری کردید که به جای آن شهید عزیز ده ها و صد ها نفر جایگزینش شوند.

به شما اخطار میکنیم اگر بلایی سر دیگر سربازان وطنمان بیاید در هر دره ای، بر هر تپه ای و در هر راهی که باشید،  سوگند میخورم که لاشه ی افرادتان، حامیانتان و تجهیزاتتان را خواهید برداشت چرا که گروه و سازمان یا تشکیلات شما زیر پای ملت ایران فرو خواهد ریخت.


و خطاب بعدی به سران و مستکبرین برخی از کشورهای همسایه که مانند سگان ترسو، از دور عو عو می کنند و خود را پشت نقاب مردم خود پنهان کرده اند، ولی باید بدانند که مردم شجاع ایران اسلامی خیلی وقت است که چهره ی قبیح و تنفرآمیز آنان را شناخته اند و منتظرند تا به دستور رهبری وجود نحس و نجس آنان را راهی قعر جهنم نمایند.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۴۲
ابوتراب

پس از آنکه گروهک تروریستی تازه تاسیس موسوم به «جیش العدل» مسئولیت به شهادت رساندن 18 مرزبان ایرانی و گروگان گرفتن 6 نفر دیگر را برعهده گرفت، دوباره یاد وحشت و حادثه های تروریستی گروه عبدالمالک ریگی پس از سال ها در اذهان مردم ایران زنده شد.
 
این در حالی است که حسن روحانی، رئیس‌جمهور بارها بر این نکته تأکید کرده به‌دنبال حل مشکلات اصلی کشور است و رسیدگی به مسأله اقوام و قومیت‌ها را هم یکی از مسائل مورد نظر خود اعلام کرده و در همین راستا هم معاونت اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی را تأسیس کرده است.


به نظر می‌رسد چنین سیاست‌هایی مورد پسند گروهک‌های تروریستی فعال در مناطق قومی و حامیان خارجی آنان نیست به همین دلیل سناریوهای کور حملات به پاسگاه‌های مرزی را در دستور کار قرار داده‌اند.


سراوان، حالا برای خانواده 18 مرزبان ایرانی، یاد شهری را در دل زنده می کند که...

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۴۹
ابوتراب

۱۹بهمن ۱۳۹۲ گروه جیش‌العدل ویدئویی را در توئیتر بارگذاری کرده بود که در آن تصاویری از ۵ نفر که گفته می‌شد مرزبانان ایرانی حاضر در مرز ایران و پاکستان بودند را به نمایش گذاشته بود که ادعا می‌شد توسط افراد این گروه ربوده شده و به پاکستان برده شده بودند.


اسماعیل احمدی مقدم با تایید این ربایش، موقعیت انجام آن را در منطقه جکیگور عرفی کرد و از پلیس مرزبانی پاکستان به دلیل عدم نظارت بر مرزهای مشترکش با ایران گلایه کرد.

روزهای اخیر گروه تروریستی جیش العدل در صفحه ی توییتر خود ادعا کرد که یکی از مرزبانان ایرانی را کشته است.

قائم مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور، برخی اخبار منتشر شده درباره کشته شدن یکی از پنج مرزبان ایرانی که توسط گروهک موسوم به جیش‌العدل به گروگان گرفته شده‌اند را تائید نکرد.

علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در عصر روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده خبر شهادت یکی از پنج مرزبان ایرانی تایید شده است. پاکستان به تعهدات امنیتی خود عمل کند و پیگیر آزادی سربازان ایرانی باشد ولی در ماه های  اخیر شاهد این بودیم که دولت پاکستان به تعهدات امنیتی خود عمل نکرده است و کاری جهت آزادی سربازان گروگان گرفته شده نکرده است. و ما انتظاری از دولت پاکستان نداریم در عین حالی که پاکستان با ایران قرارداد امنیتی جهت دفاع از مرزها دارد .

نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده اند که مرد روزهای سخت هستند که نمونه بارز آن دستگیری  ریگی بوده است که در عملیاتی چشم گیر در دنیا تروریست معروف را دستگیر کردند و به سزای اعمال خود رسید.

از نهادهای امنیتی انتظار می رود که چهار سرباز زنده را به آغوش گرم خانواده هایشان برسانند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۹
ابوتراب

این کلیپ را حتما مشاهده کنید.


ان شاالله به زودی دست تمامی متجاوزان به حرم حضرت زینب سلام الله علیها را قطع خواهیم کرد.

ارواحنا فداک یا زینب سلام الله علیها



دانلود کلیپ

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۷
ابوتراب

در ادامه پاسخ به چهار شُبهه مهم وهابیت علیه شهادت حضرت زهرا(س) را بخوانید:

·  شبهه اول؛ حدیث «فاطمة بضعة منی» در مذمت حضرت علی(ع) از پیامبر صادر شده است!

·  شبهه دوم؛ افسانه بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س).

·  شبهه سوم؛ چرا علی(ع) نرفت درب منزل را باز کند؟

·  شبهه چهارم؛ اصلاً خانه‌‌های مدینه درب نداشتند؟!



شبهه اول؛ شأن صدور حدیث «فاطمة بضعة منی»


وهابی‌‌ها شبهه‌‌ای ساخته‌‌اند مبنی بر اینکه حدیث «فاطمة بضعة منی» در مذمت حضرت علی(ع) از پیامبر صادر  شده است!

توضیح: در کتاب «صحیح بخاری» حدیث 3110 آمده است که پیامبر(ص) فرمودند: «فاطمة بضعة منی» یعنی: «فاطمه پاره تن من است». سپس به نقل از «مسور بن مخرمه» حدیثی جعلی نوشته است که: علی(ع) می‎‌‌خواست «جُوِیریه» دختر ابوجهل را خواستگاری کند و به اصطلاح عامیانه بر سر حضرت زهرا(س) هوو بیاورد که پیامبر(ص) این سخن را فرموده‌‌اند و منظورشان این بود که: یا علی اگر بخواهی با دختر ابوجهل ازدواج کنی باید دختر مرا طلاق بدهی!!!


اما پاسخ این شبهه:

اولاً) طبق شهادت علمای رجال ـ مثل «ابن حجر» در جلد 6 کتاب «العصابة»، ص 94 ـ «مسور بن مخرمه» در سال دوم هجرت تازه به دنیا آمده بود. بنابراین ـ همانگونه که «ابوعلم» از علمای بزرگ دانشگاه الازهر نیز در ص 170 کتاب «فاطمة الزهراء» نوشته است ـ روایت جعلی خواستگاری علی(ع) از جویریه در سال دوم هجرت بوده است. پس در آن زمان یا «مسور» متولد نشده بود یا در قنداق بوده است!

ثانیاً) «جُوِیریة» تا سال هشتم هجرت کافر بود و ازدواج با کافر حرام است.

ثالثاً) این دختر تا زمان حیات پیامبر(ص) ـ سال دهم هجرت ـ اصلا به مدینه نیامد تا این اتفاقات رخ دهد.



شبهه دوم؛ افسانه بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

علمای وهابی جدیداً سخن مضحکی بر زبان می‌‌آورند که:شهادت حضرت زهرا(س) از سال 1374 شمسی به تقویم ها اضافه شده است و تا قبل از آن این مسأله وجود نداشته است.


اما پاسخ این شبهه:

اولاً) «ابن تیمیه» رهبر وهابیها ـ یا بهتر است بگوییم خدا و پیغمبر وهابیها(!) ـ در کتاب جلد 4 کتاب «منهاج السنة» ص 220 نوشته است که: «کبس بیت فاطمه(س)» یعنی: «عوامل خلیفه وقت به زور وارد خانه فاطمه(س) شدند».

ثانیاً) «جوینی» استاد «ذهبی»، در کتاب «فرائد السمطین» آورده است که پیامبر(ص) فرموده‌‌اند: بعد از من میبینم که دخترم «مغمومة مغصوبة مقتولة» خواهد شد.

ثالثاً) «مرحوم کلینی» از امام صادق(ع) روایت کرده است که فرمود: مادرمان فاطمه زهرا(س) شهیده است.

رابعاً) «شهرستانی» در جلد اول کتاب «الملل والنحل» ص 67 از «نظّام» نقل می‌‌کند که خلیفه دوم با لگد به شکم حضرت زهرا(س) زد و جنین او را سقط کرد.

خامساً) موضوع بالا را «ابن حجر» در «میزان الاعتدال» و «لسان المیزان» نیز نوشته است.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۰
ابوتراب