.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

پایگاه خبری جنوب لبنان با انتشار تصاویری از پاسدار شهید علیرضا مشجری از وی به عنوان اولین ایرانی شهید در درگیری‌های عراق نام برد.

این پایگاه خبری اعلام کرد: علیرضا مشجری اولین نیروی سپاه ایران در دفاع از کربلای معلی و مقدسات اسلامی در خاک عراق به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در مراسم تشییع پیکر شهید مشجری، سردار الله کرم، سردار احمد بیگدلی و سایر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مردم تهران حضور داشتند و پیکر این شهید در تابوتی پیچیده به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از مقابل مسجد شهید بهشتی واقع در خیابان نبرد آغاز و به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تشییع شد.

روحش شاد و با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام محشور باد.


۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۵
ابوتراب


به گزارش «شیعه نیوز»، "عبدالهادی حکیم" نماینده پارلمان عراق در اظهاراتی گفت: کشتارگاهی که تروریست‌های تکفیری در مورد صدها شهروند و سرباز شیعه در خارج از میدان درگیری و در صلاح الدین انجام دادند از سوی گروهکی که شیعه را تکفیر می‌کند و به نابودی جمعی آن فتوا می‌دهد عجیب نیست.

وی افزود: اما مسئله عجیب سکوت احزاب غیر شیعی عراق در خصوص این جنایت است، جنایتی که در آن خون صدها بی‌گناه به زمین ریخت. وی از سازمانهای بین‌المللی و حقوق بشری خواست در این باره واکنش نشان دهند و به بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در این خصوص اشاره کرد، در این بیانیه آمده است: بنابر منابع مستند صدها نفر بدون محاکمه به صورت وحشیانه اعدام شده‌اند و این اقدام در ردیف جنایات جنگی به شمار می‌رود.

رسانه‌های جهانی از جمله "بی بی سی" دراین خصوص اعلام کردند گروه‌های مسلح تروریستی پس از تسلط بر پایگاه نظامی "سبایکر" واقع در صلاح الدین در شمال عراق، سربازان آن را به دو گروه شیعه و غیر شیعه تقسیم کردند و 1700 شیعه بلافاصله اعدام شده و بقیه آزاد گردیدند.
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۵
ابوتراب

گروه جدیدی از داوطلبان مبارزه با گروهکهای تکفیری (داعش) از جوار حرم مطهر حسینی به جنگ با تکفیری‌ها اعزام شدند.

گروهی از داوطلبان مبارزه با گروهکهای تکفیری (داعش) پس از زیارت مرقد مطهر حسینی به جبهه‌های مبارزه با گروهکهای داعش پیوستند.حاج فاضل عوز مسئول بخش حفاظت حرم مطهر اظهار داشت: درپاسخ به فتوای حضرت آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت دینی اعلی مبنی بر دفاع از عراق و مقدسات این کشور گروه دوم داوطلبان مبارزه با گروههای تکفیری (داعش) به ارتش و نیروهای نظامی پیوست.

فاضل عوز افزود: بیشتر داوطلبان از کارکنان و خدام آستان قدس حسینی هستند که بمدت ده روز آموزش دیده و سپس برای پیوستن به ارتش و نیروهای نظامی کشور جهت مبارزه با گروهکهای (داعش) اعزام می‌شوند.گروه دوم داوطلبان بیشتر از ۴۰۰ نفر واز سنین ۱۷ تا ۸۰ ساله بوده است، وگروههای دیگری نیز از داوطلبان به زودی به مدافعان از وطن و مقدسات این تمامی عراقی‌ها تا راندن گروهکهای تکفیری و حامیان آنان باهدف پیروزی و شهادت بدون وقفه خواهند جنگید.

به امید نابودی گروه تروریستی داعش


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۵
ابوتراب