.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

     

 

امیر مرتضی پور موحد، بسیجی نوجوان پایگاه علویه، در ششمین دوره رقابت‌های بوکس کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

در این مسابقات که در رده سنی نوجوانان در شهرستان بانه برگزار شد، امیر مرتضی پور موحد در وزن 70 کیلوگرم، عنوان قهرمانی را کسب و مدال طلا را بر گردن آویخت.

هم چنین در پایان این مسابقات این بوکسور قزوینی توسط کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۴
ابوتراب

در طول تاریخ ، همیشه علمای شیعه با امثال مولوی و حافظ به مخالفت برخاسته و انحرافات آنها را برای مردم تبیین نموده اند.

علامه امینی (صاحب کتاب گرانقدر الغدیر) هم با لحن شیرین خود ، در این زمینه به بیان مطالبی زیبا می پردازد و با انتقاد شدید از اشاعه و نشر اشعار مولوی و حافظ ، از شکایت حضرت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام از برخی شیعیان برای توجه و عنایت به این اشعار انحرافی ، خبر میدهد.

البته شایان ذکر است که بحث ما در اینجا مربوط به عقاید این شاعران است و در هنر ادبی که این شاعران دارا بودند، هیچ جای صحبتی نیست؛ آنچه مهم است اینکه عقاید و نظراتی که غالبا شخصی و باطل است در بین اشعار این شاعران وجود دارد که اشاعه ی آن ها می تواند موجب فساد در دین گردد. و همین امر علما را به مقابله با افکار این شاعران تشویق کرده است و گرنه در هنر ادبی آنان هیچ ایرادی وارد نیست.

جالب است بدانید که در مقدمه کتاب مثنوی اینچنین آمده که:

 هذا کِتابُ الْمَثنَوى‏، وَ هُوَ أُصولُ أُصولِ أُصولِ الْدّین، فى کَشْفِ أَسْرارِ الْوصولِ وَ الْیَقین، وَ هُوَ فِقْهُ اللَّهِ الاکْبَر، وَ شَرْعُ اللَّهِ الازْهَر، وَ بُرهانُ اللَّهِ الاظْهَر، مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکاةٍ فِیها مِصْباحٌ، یُشْرِقُ إِشْراقاً أَنْوَرَ مِنَ الْإِصْباحِ، وَ هُوَ جِنانُ الْجَنانِ، ذو الْعُیونِ وَ الْأَغْصانِ، مِنْها عَیْنٌ تُسَمّى‏ عِنْدَ ابْناءِ هذا السَّبیلِ سَلْسَبیلاً، وَ عِنْدَ اصْحابِ المَقاماتِ وَ الْکَراماتِ خَیْرٌ مَقامًا وَ أَحْسَنُ مَقِیلًا، الأَبْرارُ فیهِ یَأکُلونَ وَ یَشْرَبُونَ، وَ الْأَحْرارُ مِنْهُ یَفرَحُونَ وَ یَطْرَبونَ، وَ هُوَ کَنِیلِ مِصْرَ شَرابٌ لِلصّابِرینَ، وَ حَسْرَةٌ عَلى‏ آلِ فِرْعَوْنَ وَ الْکافِرینَ، کَما قالَ تَعالى‏ یُضِلُّ بِهِ کَثِیراً وَ یَهْدِی بِهِ کَثِیراً!!!!!!!!!!

در ادامه سخنرانی علامه امینی رحمه الله علیه برای دانلود قرار داده شده است.



دانلود سخنرانی

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۷
ابوتراب
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۹
ابوتراب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۸
ابوتراب

گفتگوی کوتاه با اصغر داداشیانپور، فرمانده اسبق پایگاه مقاومت بسیج علویه

امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. یکی  از فعالان فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت، حاج اصغر داداشیانپور، فرمانده اسبق پایگاه مقاومت بسیج علویه و مسئول فرهنگی گلزار شهدای قزوین است. گفتگوی کوتاه ما را با این جانباز دفاع مقدس می خوانید:

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

به نام خدا، بنده اصغر داداشیان پور متولد 1337/9/19 هستم. درخیابان شهدا قزوین به دنیاآمدم. من دوران ابتدایی را در مدرسه هدف واقع در خیابان شهدا تحصیل کردم ودوران دبیرستان نظام قدیم را در مدرسه راهنما درخیابان بلاغی گذراندم.

از دوران قبل انقلاب خاطراتی دارید؟

قبل از انقلاب به نیروی هوایی برای خدمت رفتم و بعد به فرمان امام از سربازی فرار کردم و ....

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۷
ابوتراب

به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج علویه، مرتضی روزبه عصر دوشنبه سی ام تیر، با حضور در منزل دو تن از شهدای پایگاه علویه، شهیدان اصغر و محمد عظیمیان، از خانواده معظم این دو شهید تکریم و تقدیر کرد.

در این دیدار صمیمی، خانواده معظم شهیدان عظیمیان ضمن تشکر از حضور استاندار در منزل شهید، به ذکر خاطراتی از شهیدان اصغر و محمد عظیمیان پرداختند.

گفتنی است در این دیدار ایوب رحیمی معاون استاندار و مهندس وفاپور مشاور قرآنی استاندار نیز حضور داشتند.




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۳
ابوتراب

"شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام"  ۱۳۹۳، برادر میثم مطیعی


دانلود کیفیت عالی با حجم 15 مگابایت

دانلود کیفیت خوب با حجم  6 مگابایت

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۷
ابوتراب