.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

 به گزارش روابط عمومی پایگاه بسیج علویه، به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت 110 شهید آزادسازی خرمشهر و یادواره شهدای محله راه چمن شهر قزوین برگزار می‌شود.

این مراسم روز شنبه سوم خرداد ماه جاری، با سخنرانی امیر سرتیپ دکتر عزتی (معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) و با حضور قاری ممتاز پایگاه علویه سید مصطفی حسینی از نماز مغرب و عشاء در مسجد خاتم‌الأنبیاء(راه چمن) خیابان تهران قدیم قزوین برگزار خواهد شد.

ستاد برگزاری مراسم یادواره از عموم مردم شهید پرور استان قزوین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت می کند تا در این مراسم حضور یابند. 

                                              
                                                           

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۵
ابوتراب



کمیل نظافتی که بچه محل‌ها به او «۴۰ کیلویی» می‌گفتند، کاری کرد کارستان! ایثاری کرد که آدم‌های ۱۴۰ کیلویی هم جرأت انجامش را ندارند. او کلیه‌اش را با لبخند معصومانه یک کودک تاخت زد تا آن‌ها که از جوانمردی و مروت بویی نبرده‌اند، بگویند: حاج‌آقا سلامت عقلی ندارد!


روزهای سرد زمستان سپری می‌شد، اهالی شهر دنبال برنامه‌های شب عید بودند. اما در همین نزدیکی‌ها مَردی از تبار حیدر دغدغه دیگری داشت. او می‌خواست در شب عید لبخند را به یک کودک هدیه کند چرا که می‌دانست «الخلق عیال الله». این مرد حتی می‌داند برای لبخند یک کودک باید بهای سنگینی بدهد، از سختی‌های جسمی گرفته تا شنیدن کنایه‌های مردم.

نامش «کمیل نظافتی» است؛ بزرگ شده آمل است و در بابل درس طلبگی می‌خواند. این بزرگمرد کلیه خود را به یک کودک هشت ساله اهدا کرد و از آنجایی که خانواده شخص پذیرنده، وضعیت مالی خوبی نداشتند، ماشین خود را هم برای تأمین هزینه عمل پیوند فروخت!

عمل پیوند ۲۶ بهمن ماه سال گذشته در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بابل انجام شد. با این طلبه ایثارگر گفت‌وگو کردیم و از شرایط جسمی و روحی و برخورد دیگران پرسیدیم و پاسخ‌های جالبی شنیدیم...

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۰
ابوتراب