.

میهمان این هفته

.

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ

نویسندگان



به گزارش «شیعه نیوز»، "عبدالهادی حکیم" نماینده پارلمان عراق در اظهاراتی گفت: کشتارگاهی که تروریست‌های تکفیری در مورد صدها شهروند و سرباز شیعه در خارج از میدان درگیری و در صلاح الدین انجام دادند از سوی گروهکی که شیعه را تکفیر می‌کند و به نابودی جمعی آن فتوا می‌دهد عجیب نیست.

وی افزود: اما مسئله عجیب سکوت احزاب غیر شیعی عراق در خصوص این جنایت است، جنایتی که در آن خون صدها بی‌گناه به زمین ریخت. وی از سازمانهای بین‌المللی و حقوق بشری خواست در این باره واکنش نشان دهند و به بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در این خصوص اشاره کرد، در این بیانیه آمده است: بنابر منابع مستند صدها نفر بدون محاکمه به صورت وحشیانه اعدام شده‌اند و این اقدام در ردیف جنایات جنگی به شمار می‌رود.

رسانه‌های جهانی از جمله "بی بی سی" دراین خصوص اعلام کردند گروه‌های مسلح تروریستی پس از تسلط بر پایگاه نظامی "سبایکر" واقع در صلاح الدین در شمال عراق، سربازان آن را به دو گروه شیعه و غیر شیعه تقسیم کردند و 1700 شیعه بلافاصله اعدام شده و بقیه آزاد گردیدند.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
ابوتراب

نظرات  (۱)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۲ کد ساز codsaz.ir
با سلام و عرض ادب.سایت کدساز آمادگی دارد تا کدهای اختصاصی برای وبلاگ شما بسازد.اگر کدی خواستید به کدساز دات آی آر مراجعه کنید و کد خود را سفارش دهید.کدهای کدساز مخصوص وبلاگ شما طراحی می شود و هیچ تبلیغی در کدها قرار نمی گیرد.
جهت سفارش کدهای زیر مخصوص وبلاگ خود به سایت مراجعه نمایید:
کد نمایش عکس تصادفی مخصوص وبلاگ شما
کد منوی همراه برای وبلاگ
ساخت کلیک راست اختصاصی برای وبلاگ شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی